Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 noiembrie 2018

El nu-i cu mine și nici eu cu el!

   O biată femeie a fost accidentată mortal pe trecerea de pietoni.
   Copilul femeii, a fost de asemenea accidentat grav.
   Toate astea s-au petrecut la Suceava, acolo un imbecil inconștient, la volanul unei mașini procurate de la deja faimoasa bătrânică din Germania, a fost convins că nu-i nimeni ca el, că n-a mai văzut lumea un dobitoc șofând, drept care a intrat în plin și cu viteză foarte mare (spun martorii oculari) în persoanele aflate pe zebră! Să nu uit, imbecilul șofer era genul cu glugă, adică din cei care iarnă, vară, merg cu gluga pe cap, convinși că așa sunt mai dați în p... m...!

   Clar până aici?
   Cred că da! 
   Idiotul de șofer mă supără rău, dar mai rău mă supără altcineva: ei bine, un oarecare dide, un personaj lipit de #REZIST, aflând despre întâmplarea de mai sus, a avut o reacție de neimaginat, dând un mesaj penibil, un mesaj de bucurie la aflarea morții femeii („One more down! Du-te după Giani”)! Într-adevăr uluitor! La reacțiile surprinse ale celor cu care are contact pe FB, numitul dide a continuat să-și susțină punctul de vedere, demonstrând că este din categoria paraschiv, ciordache, niciolicea, rădulescu 47, etc, etc!

   Acest personaj nu are ce căuta printre oamenii de bună credință, genul ăsta de individ este un pericol social indiferent dacă se află vremelnic în tabăra #REZIST sau alături de tuta aia care a spus că nu s-au îndeplinit „predilecțiile” opoziției! Nu contează unde este, nu contează ce-i place, nu cu membri de galerie se guvernează o țară, iar prezența lui în tabăra anti pesede nu-i face acesteia decât rău: probabil că în momentul în care se va schimba partidul de la conducere, ipochimenul va avea pretenții de „revoluționar” și va cere să fie recompensat în consecință și nu numai așa cum se întâmplă acum, acum când moda a făcut ca protestatarii de birou să-și cumpere protestatar de stradă, uitând că în viitor este posibil ca tocmai hiena pe care astăzi o hrănesc să se dovedească șarpele încălzit la sân!!!

   Ω

   Nu mă dezic de titlu: el nu-i cu mine, eu nu-s cu el! 
   Dar dacă asemenea șacali încep să fie reprezentativi pentru #REZIST, mă tem că m-am înșelat și îmi caut locul în altă parte: și ca mine poate vor proceda și alții!  
   P.S. Câți „sponsori” mai are numitul dide acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu