Faceți căutări pe acest blog

vineri, 30 noiembrie 2018

Nu vrem să învățăm! Și basta!

   Am auzit alaltăieri în parlament niște zgomote ce s-au dorit discursuri, am auzit vaiete și imputări și acuzații și amenințări, adică spus pe scurt, am auzit ceva ... ca la ușa cortului!
   Dar despre ce a fost vorba?
   Ca de obicei (a devenit deja un stereotip) președintele ceartă partidele de la putere pentru că au confiscat statul român cu largul concurs al instituțiilor care exact asta așteptau, să fie confiscate și plătite pentru asta iar din cealaltă parte, auzim amenințări (orice ați face NOI tot trecem legile justiției!), auzim nu scuze ci acuze (de ce vă plângeți la Bruxelles, că ne deranjați?), auzim propuneri fățarnice și mincinoase (să lucrăm împreună ...), pentru ca în finalul ședinței, sătui să ne tot spună cât de mârlani și mitocani sunt ei, domnii de la putere, cei doi șefi ne-au și arătat cât de bine crescuți sunt domniile lor, părăsind sala fără a-l saluta pe președinte!
   V-am spus că totul s-a desfășurat respectând procedura care le spune lor că sunt veșnic la putere? V-am spus ...

   Așadar, încă o dovadă de educație de la coada vacii nebune: ce mai urmează?

   Ω

   Se vor mai plânge opoziția, președintele și societatea civilă Bruxelles-ului?
   Cu siguranță!
   Îl interesează asta pe câte un ciordache sau dracnea?
   Nu, pentru că sunt siguri de poziția lor dominantă!
   Putem face ceva?
   Da, că vin europarlamentarele: 
TOTUL ESTE SĂ VREM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu