Faceți căutări pe acest blog

marți, 4 martie 2014

A fi tâmpit sau a nu FII ? Aceasta-i întrebarea !

   Cum îmi pot concedia un angajat ?


   În această dimineață ploioasă , am revăzut fără pic de plăcere o știre la proTV , știre ce ne vorbea despre simularea examenului de bacalaureat , lăsându-ne să ne gândim dacă rezultatele anul acesta vor fi la fel de proaste ca până acum sau ... și mai proaste !
   Până aici , nimic deosebit : pe lângă veșnicele prostii tipice coafezelor proTV (care nu înțeleg schimbarea nuanțelor unei fraze/propoziții doar prin folosirea nepotrivită a unui cuvânt/expresie) am ascultat și una dintre angajatele mele producând o gafă absolut monumentală ! Adică , o „doamnă” (ați observat că doamnă tinde să ia locul cuvântului femeie ?) profesor de limba română ne-a explicat că și elevii din CLASA A DOISPREZECEA au participat , etc , etc ! Un profesor de limba română dintr-un liceu nu face acordul corect și se miră că are rezultate mizerabile ? Eu , ca angajator al respectivei lucia ciucă , aș vrea s-o trimit la școală : se poate ? Ce trebuie mai mult decât prostia înregistrată pentru a fi înlocuită cu cineva care măcar vorbește corect ?
   Iar coafeza de la știri îmi spune (în treacăt) că alături de copiii din a-XI-a au participat la simulare și cei din a-XII-a ? Pentru cine este mai importantă oare simularea ?
   Așa că eu , văzând nivelul corpului didactic , să mă mai mir că în plin program de știri se folosește un limbaj neacademic ?
   Să mă mai mir de imbecilitățile unei alexoi ?
   Să mă mai mir de succesul plagiatorilor ?

   Ω

   Răspuns : NU !
   Nu mă mai mir !
   V-ați gândit vreodată că limba maternă prost folosită ascunde carențe de logică și de educație (și multe altele) ?
   Și că și ei/ele au drept de vot și hotărăsc soarta întregii țări ?
   V-ați gândit ?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu