Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 12 martie 2014

Răcirea gurii ! De pomană !

    Recurs la clasici (din nou) :
  „Da' și io ce minte proastă ... !”


   Exact așa am gândit , după ce am scris și am publicat ultimul post al acestui blog (ăla cu Frigică !) , dându-mi seama , exact ca țiganul din poezie , că am fost înșelat și , nu din greșeală ci cu bună știință : da , mi-am dat seama că degeaba le batem obrazul , că ne muncim degeaba degetul să le arătăm unde greșesc și că „nu-i frumos Goe” și că așa și că pe dincolo ! Inutil și degeaba și fără folos și fără rost și zadarnic și netrebuincios ! Indiferent ce și cum le-am spune , ei au învățat că plagiatu'i de viitor , drept care , au grijă să-i plagieze pe foștii (unii încă actuali) parlamentari !
   Vă amintiți de amărâtul ăla care a sărit de la balconul sălii parlamentului în semn de protest ?
   Vi-l mai amintiți ?
   Au trecut de atunci mai mult de trei ani : ce s-a întâmplat în bine ?
   Cum a reacționat clasa politică ?
   Răspuns : în nici un fel !

   Ω

   Concluzie : obrăznicia și suficiența așa zișilor noștri aleși sunt atât de mari , încât vă rog să nu mai pierdeți timpul citind postul anterior !  
   Recurs la memorie : vă mai amintiți cum se numea amărâtul acela ?
   Bineînțeles , fără să deschideți legătura ...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu