Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 martie 2014

Gaze și război , robinete și artă !

   De toate , pentru toți !


   Am avut în acest sfârșit de săptămână , de toate : am avut (și mai avem încă) o criză fals guvernamentală , am avut (și mai avem încă) o criză foarte gravă în Ucraina , am avut (și mai avem încă) o sărbătorire de nea nelu , am avut (și mai avem încă) în memorie interviul președintelui Băsescu (la ProTV) , am avut (și mai avem și va rămâne în istorie) modul artistico esnuziasmant în care O'Sullivan a început să distrugă vechiul joc de snooker , înlocuidu-l cu altceva !

   Să le luăm dar pe rând ...

   Criza fals guvernamentală : am numit-o astfel , deoarece o criză guvernamentală este o criză a guvernului ! Ceea ce este acum în criză , poate fi numit oricum , numai guvern NU ! Dacă doriți să știți ce nume poate purta , apelați vă rugăm la serviciile lui dan radu rușanu sau ale altora ca domnia sa , ori , pentru o mai bună lămurire , cui a semnat hotărâri de guvern în favoarea mai sus pomenitului !

   Criza din Ucraina : cum era de așteptat , interesele rusești la Marea Neagră sunt mai importante decât oricând , iar peninsula Crimeea , Sevastopol , Simferopol și alte locuri pe unde mulți amărâți din armata a-IV-a română și-au lăsat oasele alături de aliatul german , sunt locuri la fel de fierbinți ca atunci , în 1943 și 1944 ! A spus cineva că cine nu cunoaște istoria , este condamnat s-o retrăiască ! Adevărat a spus : noi și ceilalți europeni , am crezut că blamarea lui Hitler și a Germaniei lui este suficientă pentru uitarea evenimentrlor din epocă (noi n-am crezut , dovadă veșnicele discuții legate de tezaur , însă , a trebuit să intrăm în rând cu toată lumea , că așa dă bine în SUA) ! Fals ! Rusia nu a uitat , Rusia pe care marile puteri au avut-o în mână în anii '90 și-a revenit , Rusia reîncepe să ceară și , spre mirarea specialiștilor în războaie neterminate , nu doar cere ci chiar poate să ia ! Fără voie de la Washington ori Bruxelles ori Varșovia sau București ! Spațiul exsovietic este perceput în Rusia ca fiind AL LOR ! Dă doamne să nu fie vorba despre spațiul excomunist ! Așadar , noi suntem prea mici pentru probleme atât de mari , deci a făcut bine primul nostru ministru că a stat la bașchet și n-a venit la ședința CSAT !
   O fi oare suficient de aproape Ucraina , Crimeea , Sevastopol - baza flotei ruse în Marea Neagră - pentru a justifica îngrijorarea factorilor răspunzători din așa zisul cabinet bonta ? Se pare că nu !
   Numai să dea Dumnezeu să nu se împiedice Ivan de robinetul de gaze , că abia atunci o să vadă Ucraina ce mult este iubită în Europa !

   Nea nelu ne-a tras clapa tuturor și a stat acasă cu soața , în loc să se dea în stambă cu toți ariviștii fals social democrați : numai pentru asta și merită un LA MULȚI ANI ! Indiferent de cât rău ne-a făcut !

   Președintele Băsescu ne-a explicat clar , de ce nu este bine să vină UDMR-ul la guvernare ! Am înțeles , am bătut din călcâie , dar am mai avea o întrebare minoră de pus : acum este periculos și imoral , dar atunci când PD+L se pupa de zor cu maghiarii , era corect ? Apoi , strâmba băgată cu Klaus Johannis , credem că a fost doar o stângăcie în încercarea discreditării neprihănitei floricele și nu o treabă serioasă !

   Iar la final , duminică seara , pe unul dintre cele mai neserioase canale TV ce emit în România , am avut șansa de a asista la o crimă în direct : în finala Welsh Open ,
a pus încă o dată umărul la răsturnarea vechiului snooker , demonstrând că ce se joacă acum este demodat ca o gavotă pe lângă ce ar trebui să se joace dacă sistemul competițional ar ține mai mult cont de talent și mai puțin de rezistența fizică necesară alergatului între turnee ! O'Sullivan , cel mai mare talent al jocului , cel mai mare inventator al jocului , cel mai mare magician al jocului și cel mai rapid „jucător al jocului” ar trebui mai mult ascultat de către actualii șefi ai snooker-ului mondial : doar dacă doresc calitate ! Că dacă vor cantitate ...

   Ω

   Așadar , un sfârșit de săptămână urât ca vremea de afară :
noroc cu Ronnie !











 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu