Faceți căutări pe acest blog

luni, 7 iulie 2014

Duios , Varanul mințea ...

   A contrazice sau a minți


   Mai zilele trecute , o știre bombă ne spunea că un căpățână oarecare îl acuză pe dan voiculescu pentru niște chestii urâte !
   Apoi , am aflat că niște oameni de afaceri îl acuză pe același de șantaj !
   Apoi am aflat că s-au hotărât toți deodată să-l acuze pentru tot felul de chestii !
   Apoi mi-am dat seama că voiculescu declară cu vehemență că nu cunoaște pe nici unul dintre acuzatori și că totul este o făcătură !
   Apoi mi-am dat seama că zisul căpățână este destul de incomodat de cătușe și , că ar fi dispus să facă orice pentru a le mai lărgi puțin !
   Apoi , am aflat că un alt acuzator este nelu iordache , ținut se pare într-o perpetuă cercetare !
   Apoi mi-am zis că de data asta , varanul are dreptate : i s-a hotărât soarta , iar el , ca un cetățean onorabil și respectabil , are de gând să se supună deși TOTUL este o minciună !

   Ω

   Apoi mi-am dat seama că varanul Felix a declarat că de fapt îl cunoaște pe nelu iordache , dar că nu l-a mai întâlnit de mult !
   APOI , M-AM ÎNTREBAT CE ALTE MINUNI ÎȘI VA MAI AMINTI DAN VOICULESCU ȘI DACĂ ESTE CU ADEVĂRAT O FĂCĂTURĂ !

   APOI , M-AM DUS LA CULCARE , PENTRU CĂ POVEȘTILE ,
 MAI ALES CELE RĂSUFLATE ,
MĂ ADORM !
 
APOI M-AM ÎNTREBAT :
NE MINTE , SAU SE CONTRAZICE ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu