Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 iulie 2014

Mașina timpului

   Senzația de „deja vu”


   Dan voiculescu , se dă de ceasul morții , în încercarea de a ne face să-l credem pe cuvânt că este curat ca lacrima : reclamă n-a păpat , buzunarul nu-i miroase ! Noi , mai mototoi din fire , ne-am dat seama că nu putem crede că în presa românească se poate petrece așa ceva , dar cineva , ne-a amintit de povestea lui DDTtv și modul în care-și găsea el subiectele fierbinți și cum putea face pe cineva din om neom contra cost !
   Și mi-am dat seama că încă nu pot să iert !
   Și mi s-a atras atenția că problema nu este că încă nu pot să iert , ci că am depășit momentul acesta , deoarece clasa politică românească , exact ca o mașină a timpului , ne-a dus înapoi , ne-a dus la sentimentele din decembrie '89 , atunci când o țară întreagă s-a bucurat de morți în ziua de Crăciun !
   Și mi s-a atras atenția pe bună dreptate : am depășit momentul iertării , am depășit momentul înțelegerii , am lăsat deoparte bunul simț și buna creștere și i-am strânge de gât pe toți !
   Pe toți , fără deosebire de culoarea politică , pe toți îmbogățiții , pe toți hoții , pe toți mincinoșii , pe toți voiculeștii , ilieștii , băseștii , bonții , popeștii , hrebenciucii și ioneștii care au profitat și continuă să profite ! 

   Ω

   Va funcționa oare mașina timpului ?
   În unele momente , chiar îmi doresc să funcționeze !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu