Faceți căutări pe acest blog

duminică, 27 iulie 2014

Este oficial : mai era necesar ?

  
   „Voi candida.
     E ceea ce voi cere.
     Pe 29, marţi, voi cere în cadrul structurii PSD, sprijinul pentru candidatură.
     În septembrie avem nevoie de un Congres.”


   Cum vi se pare ? Mai era oare nevoie ca bontul prim ministru să ne spună că va candida la președinție ?
   Este cumva o surpriză pentru cineva ?
   Poate pentru nea nelu cotrocelu , care , după ce-i spune subțire că este cam june și cam necopt pentru funcția asta și că ar face bine să mai aștepte , îl vede pe puerul ucenic năstăsian cum nu mai ascultă de disciplina de partid și nici de înțelepciunea vârstnicilor !
   ... ce vremuri tovarăși , ce vremuri ... !

   Cum spuneam , nu este o surpriză pentru nimeni : singurul surprins cu adevărat , credem că este partenerul lui de prostii politice , păcăliciul vremurilor noastre , PROFESORUL DE ISTORIE (hi , hi , hi) care având cunoștințe chiar mai puține decât manualul ăla cu Esca , a trădat dreapta ; interesant este că mototolul ăsta adormit , nu poate fi numit nici măcar iudă : Iuda săracul s-a ales cu 30 de arginți , antonel a luat praful de pe toba psd-ului care l-a tras pe sfoară ca pe ultimul handicapat !

   „Cu siguranţă , cel mai dificil contracandidat al meu ar fi fost Crin Antonescu . Mi-ar fi fost cel mai dificil în primul rând pentru că mi-a fost prieten şi mi-e greu să mă lupt chiar dacă nu mai suntem , mi-e greu să mă lupt cu oameni cu care am fost apropiat . Decizia recentă a PNL mi-a luat o piatră de pe inimă”.
   Precum vedem , până și bonta și-a dat seama de prostia de a-l alege pe sas să candideze , numai recenta rezultantă din unirea celor doi morți politici , NU !

   Ω

   După cum ne mișcăm , după gradul de politizare la care s-a ajuns , propunem ca băsescu să-i predea direct cheile bonțișorului , câștigurile fiind nenumărate :
- nu am mai cheltui cu alegerile
- nu ar mai fi necesară campania electorală
- nu ar mai trebui furat nimic , nici măcar în Teleorman
- justiția ar fi mai puțin solicitată
- după alegeri ar fi mai puțini clienți politici de săturat .
   Este ?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu