Faceți căutări pe acest blog

marți, 11 noiembrie 2014

GIMEIL sau poșta prin galinacee

   Cu găina neagră sau cu găina moartă?

   Cu vreo 40 - 50 de minute în urmă (11:15), astăzi 11/11/2014, a fost atins un nou nivel al josniciei sau prostiei în lupta electorală: curtea sediului de campanie al lui Iohannis a fost umplut cu găini (atât vii, cât și repauzate) purtând la gât câte o hârtiuță pe care scria parcă „Eu sunt Iohannis și mă tem de confruntare”!
   Indiferent cine de cine se teme, gestul este de un infantilism indescriptibil și atât de apropiat de momentul venirii pe lume încât este de necondamnat legal! În ziua în care milioane de oameni vii, comemorează milioane de oameni morți în Primul Război Mondial - inclusiv români - niște imbecili își dovedesc eroismul omorând niște biete găini prin înghesuirea lor în saci!
   Ăsta da eroism, ăsta da curaj, asta da idee: drept care, mă întreb dacă mă reprezintă și singur îmi răspund cu un hotărât NU!
   Dacă strămoașele noastre, în disperare de cauză mai încercau câte o mișcare „de dragoste” cu găina neagră, cu ea moartă numai cocalarii s-au împăcat de-a lungul timpului: drept care, oricât și oricum aș analiza ideea mesajelor prin galinacee, tot nu pot fi de acord cu ea!

   Ω

   Pentru că poliția este și ea ocupată cu campania electorală, nu ne așteptăm (deși dorim) ca autorii actului propagandistic prin ucidere de găini să fie prinși și rugați frumos să explice ce anume au avut în gând, să ne facă și pe noi să pricepem simbolistica acestui act, pentru că - vă spun sincer - s-ar putea să nu ne deranjeze pe mulți dintre noi câteva găini plocon!
   Până atunci, până la această groaznică pedeapsă a coerenței în gândire și exprimare, să lăsăm gluma și să notăm că prostia și josnicia în politică, au atins un nou minim istoric!

   P.S.Gestul mă face să mă întreb cărui tip de alegător îi este destinat: ce credeți, pe cine va cuceri genul ăsta de campanie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu