Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 noiembrie 2014

Un gust amar

   Alegerile au trecut


   Instituțiile statului au văzut încotro se îndreaptă simpatiile și dorințele de moment ale opiniei publice, drept care se grăbesc să vină în întâmpinarea cetățenilor!
   Nu este rău, ba chiar este bine!
   Foarte bine!
   Dar opinia publică are obiceiul de a se plictisi și, de a-și schimba centrul interesului asupra vreunui divorț, lăsând din nou greutatea politicii pe umerii câtorva aleși!

   Așa că, nu pot să nu simt un gust amar: începând cu legislativul și sfârșind cu ultima judecătorie, toți sunt acum puși pe făcut dreptate: dosare înghețate ani de zile, explodează pe neașteptate, personaje dintre cele mai diverse, devin peste noapte vedete penale!
   Ei bine, cine a avut răbdarea de a citi ce-am mai scris pe aici, și-a dat seama că am cerut permanent cu modestele noastre puteri independența justiției, aplicarea legilor și facerea dreptății, fără nici o reținere!
   Însă, acest heirupism justițiar, acest val de arestări, aceste iureșuri justițiare, îmi lasă gustul amar al „loturilor”, așa că mă tem să nu aud că a început procesul lotului Microsoft, sau al lotului Retrocedarea, sau al lotului Gherla, ori Aiud, ori Pitești ...

   Ω

   Trăiesc cu senzația că prea mulți dintre factorii de răspundere ce ne conduc, stau prost la cunoașterea istoriei, așa că mă tem să nu o retrăim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu