Faceți căutări pe acest blog

duminică, 16 noiembrie 2014

N-au mințit poporul cu calculatorul!

   Din curiozitate ...

   ... butonez televizorul.
   Afară este urât, în casă este cald și bine: mă gândesc serios la modul în care să execut secvența de acțiuni pe care mi le-am propus, să joc la loto și apoi să votez, sau să votez și apoi să joc la loto?
   Trec pe Digi 24 și ... ce văd? În străinătate, românii cu drept de vot sunt împiedicați să-și exercite acest drept constituțional: pentru peste zece la sută din populația românească (aflată în străinătate) au fost tipărite 800.000 de buletine de vot - doar în Spania sunt peste 900.000!
   Adică 2,5 români pe un buletin de vot! În schimb, aflu că în total, au fost tipărite circa 21 de milioane de buletine !?!?!
   De ce? Ne-am înmulțit peste noapte?
   Nu, nu ne-am înmulțit și ... și trec pe Antena 3! 
   Și ce văd și ce aflu?
   Văd un june cumplit de efeminat și de agramat („opțiunile poate să fie” reprezintă o dovadă de limbaj corect gramatical ... că restul ...) explicându-ne cum guvernul a lăsat internetul și în special Feisbucul să mintă alegătorii (AU MINȚIT POPORUL CU CALCULATORUL) din străinătate, dar că cei din țară, așa și pe dincolo! Apoi, mai ascult un „ziarist independent angajat al postului” care plin de blazare îmi atrage atenția că de fapt, președintele, nu prea are putere, că mă zbat degeaba, că una, că alta ... în acest timp, jos pe bară citesc că Mircea Băsescu a primit o lovitură zdrobitoare sau distrugătoare sau ... ați prins ideea! După ce sâmbătă Antena3 a continuat o campanie electorală mascată, astăzi face același lucru și nimeni nu vede nimic: probabil că vor fi amendați cu 10.000 lei! Acum de exemplu, oponenții stângii repetă până la îngrețoșare reportajele despre familia Băsescu: dacă a greșit, suntem convinși că va plăti, dar nu acum!
   Același june agramat, dar specializat în internet și „social media” ne-a vărsat o găleată de venin chiar în față, dar nimeni nu-l întreabă de ce ar trebui să intervină guvernul în problema libertății de exprimare!
   Sătul și plictisit, schimb programul și ... la Torino, consulatul român a cerut protecția mascaților, la Paris, ambasada a chemat jandarmii, la Munchen se scandează împotriva proastei organizări a alegerilor!
   Chiar acum sting televizorul!
   Mă încalț și plec!
   La loto?
   Nu, că ăsta va fi câștigat iar de vreun subofițer din Galați sau Maramureș: mă duc să votez!

   Ω

   Ole, ole, ole, ole ..... nu mai e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu