Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 14 iunie 2014

Fă-mă mamă cu noroc și să mă cheme voiculescu ; dan voiculescu !

   Ciudățeniile justiției !


   Am văzut ce înseamnă să ai puterea , am înțeles cum te poți folosi de putere , am priceput în sfârșit de ce nu s-a dat atenție unei acuzații de plagiat !
   Ne-am lămurit !
   Pe cale sută la sută legală și imorală , unul dintre șacalii României , în sfârșit pare-se dovedit , are o ultimă zvâcnire din poignet și cu un efect curios imprimat de neașteptata lovitură , trimite meciul în prelungiri ! Că ar fi doar prelungiri , n-ar fi nici o supărare , dar că sunt pe sistemul cu gol de aur , este o mare problemă : în decembrie se prescriu faptele pentru care numitul voiculescu dan a fost condamnat la cinci ani cu executare !
   Se prescriu !
   Iar eu , un cetățean român cu frică de Dumnezeu , trebuie să cred că dracul nu și-a băgat deloc coada ! Da , este adevărat ... și motanii au coadă ...
   Așadar , eu trebuie să cred că respectivul trage de timp doar de amorul artei , că dosarul a fost plasat „aleatoriu” tocmai unui complet cu probleme , că un judecător s-a hotărât peste noapte să se pensioneze , că dacă nu voia ... uite că celălalt este corupt !
   Urâtă treabă , foarte urâtă , pentru că un condamnat de talia lui voiculescu ,
SE ÎNJOSEȘTE PENTRU A SCĂPA DE PUȘCĂRIE FĂRĂ A-ȘI DOVEDI NEVINOVĂȚIA !
PUR ȘI SIMPLU , vOICULESCU LUPTĂ SĂ OBȚINĂ O GRAȚIERE SIGURĂ , CA SĂ NU PĂȚEASCĂ CE A PĂȚIT CREDULUL DE nĂSTASE aDRIAN !
   Așadar ăștia-s oamenii care ne hotărăsc destinele ca oameni , națiune și țară ?
   Oameni care ajung să creadă ce spumegă mircea badea chiar la ordinul lor ?

   Ω

   M-am hotărât , dacă voiculescu scapă
VREAU ÎN CONGO !


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu