Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 iunie 2014

Vota-v-aș și n-am cum !

   Ușor , de vară ...


   Astăzi , fiind 1 iunie și așa zisa zi a copilului , ne-am gândit că dacă tot începe vara și mai este și duminică , să o luam mai ușor , mai în glumă , mai „funny” pentru intelectualii de tip nou ! Asta , pentru că dacă Eminescu găsea cu cale să se amuze de tâmpiții vremii lui , pe care-i numea „bonjuriști”, noi trebuie să ne mulțumim cu grupul masiv de „ocheiști”: nu au nimic în plus față de acum 150 de ani , nici măcar telefonul sau mașina nu sunt noi ci doar înlocuiesc „sticluța de pomadă și bețișorul de promenadă”.

   Buuun , așadar să vedem ce a făcut falsa și proasta educație din mulți români , care se prostesc atât în vorbă cât și în port , crezându-se mai interesanți : este întrebat un personaj oarecare pe stradă , în legătură cu un spectacol la care a asistat gratuit (că dacă iera manele dădea banii , altfel NO) ; ce ne răspunde înțeleptul nostru ? Că i-a plăcut , că
AU FOST CULORI MAI ESTETICE ?!?!?!
   Individul este ori prost sadea , ori râde de noi cu o subtilitate demnă de admirație !
   Optez pentru prima variantă !
   De altfel , nu-l pot condamna foarte tare , dacă un comentator al tvr , în timpul finalei Real Atletico spunea despre cineva că a fost aruncat ca o măsea ... „curată” ! Și când mă gândesc că pe tăntălăii ăștia de la tvr , la fel ca pe tăntălăii din parlament , din comitete și comiții îi plătim fără să știm !
   Și se pare că-i plătim bine , din moment ce salariile de bugetar asigură un nivel de trai peste medie !

  Am păstrat ca exemplu de prostie absolută , de infantilism și de gândire obtuză , declarațiile puerile ale primului ministru preferat de majoritatea românilor , declarații conform cărora el nu votează cum ar fi bine pentru partid ci , așa cum îl taie capul !
   Dacă „Mihaela dragostea mea” a pierdut alegerile la mustață tocmai datorită unor asemenea ... independenți ?
   Cum se face că un om atât de convins de „stânga” a votat candidați ai dreptei ?
   Ba chiar și atunci când lucra în folosul unuia , a votat ... împotriva lui ?!?!?
   Se poate avea încredere în asemenea oameni ?
   Se pare că mulți , au ... încă !
   Eu unul , noi câțiva , NU avem încredere nici în personaj și nici în ideologia lui care , iată că se dovedește a fi la fel de falsă precum tilurile și lucrările lui de doctorat !
   ORIBIL !

   Ω

   Declarațiile lui bonta , mi-au amintit de un banc :
„EL , pe un pat de spital , după un accident ; alături îi stă EA .
  EL , întreabă :
- Mi-ai fost alături acum , după acest groaznic accident ?  
- Da , răspunde EA !
- Și atunci când m-am îmbolnăvit , ai fost alături de mine ...
- Da , răspunde EA !
- Și atunci când ...
- Da , răspunde EA !
- Atunci lasă-mă dracului în pace , nu vezi că-mi porți ghinion ?”

   Întrebare : în relația noastră cu victor bonta , cine-i EL și cine-i EA ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu