Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 24 mai 2014

Alegeri ca în paradis

   Cum vom vota ?


   Ultimul meu drept cetățenesc pe care oamenii politici încă nu au reușit să-l anihileze , este acela de a vota ! Da , știu că se gândesc să legifereze legalitatea votului cu 15 procente dintre alegători la urne , dar până atunci ...
   Acesta este ultimul meu drept constituțional : acela de a alege dacă să aleg , sau nu !
   Drept care , mă gândesc foarte serios dacă să mă deranjez pentru atâta lucru ! Așa cum și alți români simt , jocurile , fără legătură cu relitatea , sunt făcute : rien ne va plus ...
   Și atunci , pentru ce m-aș mai deplasa până la secția de votare ?
   A propos , de ce nu am voie să votez prin corespondență ? Inclusiv prin e-mail ?
   Totuși , de ce m-aș mai gândi să pun ștampila undeva , pe cineva , pe o moacă sau un nume ? Merită ei , ele , moacele sau numele , efortul meu ?
   De ce pe buletinul de vot mi se dă dreptul să aleg „ca în rai” ? Știți doar cum a fost , atunci când Dumnezeu a făcut-o pe Eva și , prezentându-i-o , i-a cerut lui Adam să-și aleagă ... nevasta ! La fel și acum , suntem puși să alegem între ei și ei ! Drept care , cer și propun ca pe buletinul de vot să apară și casetuța pe care să scrie „nu sunt de acord cu nimeni ”! Probabil că așa ceva ar crește numărul de votanți !
   Până atunci însă , ce să fac ? Să votez ? Să aleg pe cineva dintre EI și EI ?

   Ω

   Da , mă voi duce și voi vota : în așa fel , încât votul meu , dacă ar fi rămas neexprimat , să nu poată fi folosit de ... alții !
   Cu cine voi vota ?
CU TOȚI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu