Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 mai 2014

Cui o ști , îi dau un leu !

   Ghici ghicitoarea mea !



   Străzile multor localități ale țării , au fost împânzite cu asemenea panouri publicitare !
   Eu , necunoscător în ale publicității , am crezut că personajul ce mă privește cu multă aroganță „de sus”, candidează în alegerile europarlamentare !
   Nepriceputul de mine ...
   Studiez cu atenție poza și , constat spre uimirea mea , că undeva , mărunt , scrie ceva cu prim ministrul României și mă luminez de bucurie : candidează , deci pleacă , deci am scăpat !
   Deci !
   Deci nu candidează !
   Deci n-am scăpat !
   Deci ce caută să-și facă bontul acum campanie ?
   Deci de ce ?
   Deci pentru ce ?

   Și am întrebat și eu , ca prostul , colo și colo ! Și mi s-a răspuns că este pentru că este campanie electorală dar că el nu este ci doar face pentru cei care este (sunt , pentru tocilari) așa că ce este nu este și ce nu este cu siguranță este !
   Deci ... !?!
   Deci el nu-și face campanie electorală pentru alegerile prezidențiale ce urmează în toamnă iarnă , NUUU , nici gând , el doar dă o mână de ajutor unor români mândri și falnici , gata să apere România din spatele prerogativelor de europarlamentar și cu venitul asigurat din diverse salarii , diurne , pensii și pensiuțe ! Înțelegeți dumneavoastră , că ăsta nu-i un afiș electoral ... adică este , dar nu al lui ... dar de ce apare el ? ... dracu' știe ! Dracu' și autoritățile electorale ! 
   Așadar , nu este afiș electoral ! Ba este , dar nu al lui ! Adică este al lui , dar nu-i pentru el !
   Adică are voie oricine plătește , să afișeze orice prostie pe orice gard ? Dacă-i așa , sunt și eu de acord și votez contra !
   Poate așa vor învăța să folosească ghilimelele corect și să nu-i mai pună cravata aia roșie !
   De pionier !
   Întârziat !

   Ω

   Pentru că respectivul gigantic afiș nu este unul electoral (s-a demonstrat asta) ci pur publicitar , să se răspundă la următoarea întrebare :
LA CE FACE RECLAMĂ ACEASTĂ CAMPANIE ?
   Răspunsuri posibile dar nu singulare :
a - detergent
b - haine de firmă
c - pastă de dinți
d- frizerii
e - cabinete optice
f - centre de copiere
G - HÂRTIE IGIENICĂ

Cui o ști , îi dau un leu !


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu