Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 3 mai 2014

Clanul doctorilor și brățările bine strânse !

   Sunt mai buni ?


   Am auzit de-a lungul timpului , de diverse organizații mafiote ce se înstăpânesc peste orașe și domenii de activitate : clanul sportivilor , clanul sadoveanu , clanul caran , clanuri peste clanuri , toate rele și cu hâc la lege !
   Mai nou , constat că nu doar băieții de cartier știu să dea cu șișul , ci și unii mai școliți decât ei , unii pentru care șișul se cheamă sculă : medicii chirurgi !
   Că medicina trăiește pe șpăgi , toată lumea știe , că din salariul „enorm” de trei mii de lei pe lună un doctor (sau un polițist , sau un profesor) își ridică o vilă pârlită și-și permite în fața casei una , două mașini germane ultimul model , iarăși știm , că o asistentă trăiește mai bine decât un academician ni se pare firesc , așa că nu ne mai mirăm ca proștii ! Știm cu toții cum merg treburile , știm cu toții cum se închid iute buzunarele albe pe plicurile de asemenea albe , dar că eu contribuabil onest am ajuns să plătesc o parte din operația de mărire de țâțe a unei borfete cu tupeu și-n căutare de clienți , nu am știut !
   Ce a reușit să pună pe picioare „clanul doctorilor” depășește orice imaginație : mafia cu gulere albe a fost făcută de râs de mafia cu halate albe ! Nu numai că eu mă duc să-mi cumpăr și un algocalmin dacă am probleme (cu rețetă) , nu numai că dumneata nu intri în operație până nu cumperi un pomelnic mai ceva decât cel de pomenire a străbunicilor , nu numai că feșele și vata de la farmacia din cartier nu sunt bune și trebuie procurate numai și numai de la farmacia la care ai fost trimis , astea sunt nimic : le operau la ... ce am zis , le mai îndreptau nasurile , le mai unduiau șoldurile (că altfel cum să apară în emisiunea lu' Măruță, să-și găsească și ele săracele un soț cu bani , dacă nu un fotbalist) , le mai slăbeau urgent dacă mâncau ca vacile și apoi (tobe , tobe , tobe) și apoi decontau operația cu diagnostic fals ! În așa fel încât , nu doar că nu solicitau pe nici unul dintre noi , COPLĂTITORII , să verifice dacă a ieșit bine , dar ne mai operau și la buzunar !

   Ω

   Așadar , ni se par cu ceva mai buni intelectualii ăștia decât țiganii cu mâna lungă ?
   Sau sunt chiar mai periculoși decât purtătorii antagonicei culori ?
   Sper să plătească așa cum se cuvine și nu doar cu vreo mustrare cu avertisment și scăderea salariului pe trei luni !
   Dacă n-o fi vinovată vreo asistentă ... că doar le știm cât sunt de periculoase !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu