Faceți căutări pe acest blog

joi, 22 mai 2014

Îngerii morții și Auschwitz-ul democrației

   Joseph Mengele , medicul nostru curant !  


 
   La sfârșitul facultății de medicină , absolvenții , depun în mod simbolic jurământul lui Hipocrate(s) , jurământ care , în mare sună cam așa :

"Jur pe Apollo medicul, pe Esculap, pe Higea și Panacea și pe toți zeii și zeițele, pe care îi iau ca martori, că voi îndeplini acest jurământ și poruncile lui, pe cât mă ajută forțele și rațiunea:
  • Să respect pe cel care m-a învățat această artă la fel ca pe propriii mei părinți, să împart cu el cele ce-mi aparțin și să am grijă de el la nevoie; să-i consider pe descendenții lui ca frați și să-i învăț această artă, dacă ei o doresc, fără obligații și fără a fi plătit.
  • Să transmit mai departe învățăturile acestei arte fiilor mei, fiilor maestrului meu și numai acelor discipoli care au jurat după obiceiul medicilor, și nimănui altuia.
  • Atât cât mă ajută forțele și rațiunea, prescripțiunile mele să fie făcute numai spre folosul și buna stare a bolnavilor, să-i feresc de orice daună sau violență.
  • Nu voi prescrie niciodată o substanță cu efecte mortale, chiar dacă mi se cere, și nici nu voi da vreun sfat în această privință. Tot așa nu voi da unei femei un remediu abortiv.
  • Sacră și curată îmi voi păstra arta și îmi voi conduce viața.
  • Nu voi opera piatra din bășică, ci voi lăsa această operație celor care fac această meserie.
  • În orice casă voi intra, o voi face numai spre folosul și bunăstarea bolnavilor, mă voi ține departe de orice acțiune dăunătoare și de contacte intime cu femei sau bărbați, cu oameni liberi sau sclavi.
  • Orice voi vedea sau voi auzi în timpul unui tratament voi păstra în secret, pentru că aici tăcerea este o datorie.
  • Dacă voi respecta acest jurământ și nu îl voi călca, viața și arta mea să se bucure de renume și respect din partea tuturor oamenilor; dacă îl voi trăda devenind sperjur, atunci contrariul." 
   Cu mici diferențe , acesta este jurământul adus acum în discuție : ne-am lămurit ? Mai departe ...
   Observați vă rugăm , că medici duși cu capul , au făcut exact contrariul multor puncte și este simplu să ne amintim sau să ne informăm și să aflăm despre ce au făcut câțiva descreierați medici germani în lagărele de concentrare cu deținuții sau în spitale în cadrul programului Euthanasia sau , pur și simplu , populației în general : Viktor Brack , Karl Brand , Rudolf Brandt , Karl Gebhardt , Waldemar Hoven , Joachim Mrugowsky , Wolfram Sievers și , bineînțeles , cireașa Joseph Mengele , sunt nume ce nu pot fi uitate și nici absolvite vreodată de vină !
   Au fost prinși , judecați , condamnați la moarte și executați !
   Asemenea creaturi nu se pot numi oameni ! 
   Pe merit , nu-i așa ?

   Dar un medic ce înjumătățește doza de medicament salvator administrat bolnavului ce-l are în îngrijire , cum se poate numi ?
   Dar un medic care sustrage în mod premeditat medicamentul salvator din circuitul gratuit (atât cât este) pentru a-l vinde în folosul propriu , cum se poate numi ?
   Dar un medic care , cu bună știință jefuiește organismul statului menit să asigure sănătatea tuturor ?
   Se pot numi oameni ?
   Nu vi se par mai răi decât cei enumerați mai sus ?

   Toți naziștii au avut aceiași scuză : i-a împins sistemul , ei nu au vrut , dar ...
   Pe menghelii noștri ce regim i-a forțat ?
   Cine le-a impus ?
   Care-i ăla care i-a obligat ?
   Doar dorința de îmbogățire ?
   Doar absurda nevoie de avuție ?
   Doar bucuria de a fura ?
   Și de a OMORÎ ?
   Ar merita să fie tratați nu ca hoți , ci ca asasini , ca cei mai abjecți criminali : criminalii urmași ai lui Joseph Mengele , criminalii cu HALAT ALB și SUFLET NEGRU !
   Dacă vă vine a crede , până și comparația cu Mengele poate fi ofensatoare la adresa memoriei criminalului medic german : acesta a făcut studii despre ereditate , iar rezultatele lor , nu se știe dacă sunt chiar ... dubioase , pe când medicii români ne omoară doar pentru câștigul lor propriu și personal !
   Dacă aș fi pus să aleg cine să mă trateze , cred că l-aș alege pe neamț : ăsta doar m-ar omorî , nu mi-ar falimenta și familia !

   Ω

   Cândva , cineva a gândit o lege .
   Legea era dedicată unui anumit importator și distribuitor de medicamente .
   Legea și-a făcut efectele la vremea ei , dar a rămas mai departe funcțională , iar acum , la adăpostul greșelii voite din momentul redactării , cine știe despre ce este vorba , profită !
   Legea a lăsat în mod intenționat portițe deschise cunoscătorilor : așa se face că spitalele nu au niciodată materiale și medicamente pe care le găsești în farmacia PARTICULARĂ din incintă , așa se face că răsar palate din salarii de bugetari , așa se face că actul medical a ajuns un lux , așa se face că a devenit mai ieftin să te tratezi în străinătate , așa se face că nimeni nu reușește să dea de capăt acestui  încâlcit ghem de interese !
   Situația , era asemănătoare în Turcia acum 15 ani , dar acolo un spahiu a tăiat în carne vie și a rezolvat problema !
   Deci se poate !
   De ce nu procedăm la fel ?
   De ce nu luăm un sistem verificat și funcțional și vrem să inventăm noi un altul ?
   DE CE ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu