Faceți căutări pe acest blog

duminică, 4 mai 2014

Mare-i grădina lui Dumnezeu !

    Proști sau neputincioși ?
   Imbecili sau răuvoitori ?


   Cum sunt cei care încă ne tâmpesc copiii cu modul lor de a se exprima ?
   Ce etichetă le putem lipi ?
   Am spus de multe ori : monstrul numit televiziune (într-o măsură mai mică radioul) are darul nenorocit de a crea modele : faceți ceva și aduceți-i pe drumul cel bun pe cei ce ne educă și ne modelează copiii ! Nu mai are importanță că eu îi spun copilului că în limba română meseriile și ocupațiile nu au feminin dacă o blondă handicapată vorbește obsesiv despre „șoferițe” , „doctorițe” , „administratorițe”, etc , etc !
   Ce să-i spun eu copilului care mă întreabă ce înseamnă „a presiona” și „presionat” ? Că ancuța este un dobitoc care inventează sunete în speranța de a părea mai interesant și de a umple un gol pentru care nu are vorbe ? Mi-e frică , pentru că este posibil ca în mintea lui să-și spună că dacă un asemenea ipochimen ajunge să vorbească la TV , atunci eu sunt ...
   Despre acordul în gen și număr să nu mai vorbim , că pare a fi fost interzis !
   Despre folosirea unor cuvinte inutile atunci când ele există bine merci în limba română ( dișul în loc de farfurie , beicon , etc) să renunțăm din nou !
   Dar măcar un minimum de gramatică , vă rugăm !

   Ω

   Ai asc iu , pliz !
   Giast ă lităl pis of gramatic !

   Hai , ai pup iu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu