Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 mai 2014

Cică - Între pizza și candidați !

   Pe cine sau ce să alegi ?



   Am fost puțin plecat de acasă și , cum s-au prins de asta tigrii reclamei , au și sărit să-mi pună în ușă și/sau cutia de scrisori materiale publicitare ! Probabil că , dacă ar dispărea „spam”-ul acesta material , ni s-ar părea că „viața e pustiu” și ne-am îneca în facturi !
   Strâng așadar un braț de hârtie velină , de bună calitate , strident tipărită cu culori tari și țipătoare , de dimensiuni rspectabile și , în timp ce plâng de grija bietei planete , încep să citesc :
VOTAȚICANDIDATULXYZCAREROMÂNIADEIERIÎNAINTES-DESCHISOPIZZERIEPESTRADACOLȚCUROMÂNIAPUTERNICĂCANDIDATULNOSTRU
SALONDEMASAJEROTICINTERNETDECARTIERCEAMAITAREREȚEADĂMCABLULATOTCARTIERULLUPTĂMPENTRUCAROMÂNIACOMENZILADOMICILIULIVRĂMRAPID
PARTIDULNOSTRUMENIULAALEGERE !
   Aiurit de avalanșa de informații ce mă sufocă , încerc să fac puțină ordine și , punându-le pe căprării , constat că obțin două categorii principale :
1 - votează-ne pe noi care așa și pe dincolo
2 - pizzeria noastră garantează cele mai mici prețuri și livrare rapidă !
   Drept care , îmi permit să vă întreb și pe dumneavoastră : ce ar fi mai bine să fac duminica ce vine (aia cu votul) ?
  

   Ω

   Cred că m-am hotărât : o să comand o pizza !
   Și atât !
   Până nu intră și ăștia cu scuterul în politică ...

   A propos ... din tot teancul de hârtie velină lucioasă și colorată , am oprit un bilețel amărât , scos la imprimantă , cam 1/8 dintr-un A4 , l-am oprit pentru că mi s-a părut util :
„instalator , execut lucrări de montaj sau reparații .... tel . 07 ......”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu