Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 mai 2014

Magia alegerilor

   Ce putea ieși din pălărie ?


   Ca orice partid aflat la putere și care se respectă , nici PSD-ul nu a ratat ocazia de a câștiga alegerile europarlamentare „la pas”. Adică , fără eforturi notabile , apăsând doar foarte puțin butonul „primari”, partidul ce e în toate , a luat caimacul ! Toate lamentările și acuzele opoziției înfrânte , nu au alt scop decât acela de a demonstra suporterilor că încă n-au murit , că mai respiră după modul absolut stalinist în care au fost călcați în picioare : așa că țipă cât îi țin gurile , astupând astfel gura alegătorilor și așteptând vremuri mai bune !
   Până aici , nimic nou ... noutatea vine din altă parte și , nu mă pot opri să nu mă întreb : PSD-ul , avea în mod clar în sondajul făcut la ieșirea de la urne , circa 46 - 47 % dintre voturile exprimate , adică , avea cam 10 procente mai mult decât a obținut în realitate ; voturile anulate , au reprezentat din calculele mele , aproximativ 7 - 8% din total . Iată și întrebarea : de unde această discrepanță , cum s-a ajuns
ÎN TOATE SONDAJELE TIP EXIT-POLL
la asemenea eroare ? Nu îmi spuneți că este diferența dată doar de voturile anulate , că nu am votat cu vadim ca să cred în conspirații ungurești !
   Este un amănunt la care ar trebui să medităm : cum de au greșit toți „independenții” ăștia , cum de au greșit la fel , de ce în cazul celorlalți candidați sau partide erorile s-au încadrat în marja de eroare de unu , două procente , iar în cazul PSD-ului , greșeala a fost de cinci până la de zece ori mai mare !?!
   Și numai în cazul PSD-ului !!!
   Ar trebui cercetat serios ce anume se punea la cale cu această ... greșeală nevinovată !
   Ar trebui găsit mecanismul care necesită asemenea grosolănii !
   Ar trebui făcut public sistemul ce se pregătea în spate , astfel încât , odată cunoscut , să nu-l mai folosească nimeni sau să-l folosească TOȚI !
   Niciodată în istoria postrevoluționară nu-mi amintesc să se fi făcut o greșeală de o atât de stridentă grosolănie !
   NICIODATĂ !

   Ω

   Opoziția , în loc să înțeleagă unde a greșit , este dezbinată mai ceva ca în anii '90 , PSD-ul , care orice am spune noi , are câțiva hrebenciuci politici de primă clasă , în timp ce-i curge grăsime pe bărbie , invită la masă și alți flămânzi gata să se șteargă cu ideologia la ... gură , încă președintele României , în loc să tacă echidistant , văzând apropierea funiei de par , face campanie pentru una și alta spărgând dreapta și mai mult , iar oamenii , răspund așa cum știu ! Adică , în lipsa posibilității de a vota oficial negativ pe buletin , într-o casetuță intitulată
„NU SUNT DE ACORD CU NIMENI”,
noi oamenii sau eu Ω-ul , pur și simplu nu mă duc să votez !
   Sau , pentru a nu-mi fi folosit votul neexprimat prin vreo metodă mai subtilă decât „Autobuzul”, mă duc și , cu bună știință , mi-l anulez : sper că nu-și închipuiește nimeni că aproape 10% dintre cei ce s-au deranjat la urne sunt tâmpiți incapabili de a ștampila o bucată de maculatură ?!?
   Chiar nu suntem tâmpiți !
   Parol !
   Și tocmai de aceea , continuăm să ne întrebăm : de ce asemenea greșeală în favoarea PSD-ului și cum de ... institutele care au lucrat la exit-poll încă nu au dat faliment în urma unei asemenea erori ?
    Chiar așa , de ce ?
   Așadar , ce putea scoate magia învingătorului din pălărie ?

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu